2014. május 14., szerda

Süti...

...és nem is akárkiknek (elsősorban)!

Ma írta a biológia érettségit pár barátom. Gondoltam, meglepem őket.
Gréti barátnőmnek pedig, már kb. 2 hónapja megígértem, hogy egyszer neki is sütök valamit. Így jött, hogy mindenképp meg kell ünnepelni, hogy mindkettőnknek ezzel a nappal vége is az érettségi írásbeliknek. :)
Olyan jó volt, hogy egy csomó jó barátommal megtudtam osztani ezt a csodás gasztronómiai alkotást! (Azért remélem, hogy tényleg ízlett mindenkinek!)

Anyukámnak pedig köszönöm, hogy szerzett nekem díszeket és, hogy besegített! :)

 A békáknak pedig nagyon örültem, mert biológia tanárunknak ez a kedvenc állata. (Még szép, hogy ő is kapott belőle! :)

A csokis muffin receptje:

Hozzávalók: 
  • 30-30 dkg liszt, cukor, vaj(margarin)
  • 5 dkg kakaópor (nem cukrozott)
  • 6 evőkanál sárgabaracklekvár
  • 1 sütőpor
  • 4tojás
  • kb. 10 dkg apróra tört csoki (bármilyen)
Elkészítés: 

Összekeverjük a lisztet, a cukrot, a kakaóport és a sütőport.
Majd egy másik tálban a meglágyított vajat, a tojásokkal és a baracklekvárral összekeverjük.
A két keveréket összedolgozzuk, majd beleszórjuk az összetört csokoládét.
A papírcsészékkel kibélelt formákat csak félig töltjük meg a masszával, majd előmelegített sütőben 180°C-on készre sütjük kb. 15-20 perc alatt.

Jó étvágyat hozzá! :)


Pár kép, amit a barátaim küldtek nekem:
Süti a kis jázminokkal :)

Grétitől (Jól elvoltunk.- Éljen az érettség és a gyerekkor!)

És tényleg annyira örülök...nagyon hálás vagyok! 
A barátaimért, a családomért... Annyira jó volt, hogy az elmúlt pár napban mindig csak szeretetet, békességet, segítséget és megértést kaptam tőlük.
Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése